Companion by Minitab, Altı Sigma başarısı için kritik olan üç öğeyi – organizasyon, pratik araçlar ve uzman rehberliği bir araya getiren tek süreç iyileştirme yazılımıdır. Aşağıdaki kalite iyileştirme çalışmalarının faydalarını en üst seviyeye çıkartmak için tasarlanmıştır.
Minitab ürün ailesinin üyesi Companion by Minitab bir proje yönetim, organizasyon ve standartlaştırma yazılımıdır. Öncelikli olarak Altı Sigma ve Lean projeleri için yazılmış olmakla birlikte, özellikle veri temelli birçok proje için yetenekli bir proje yönetim, izleme ve dökümantasyon yazılımıdır.
Proje bazlı çalışan şirketlerin organizasyon içi standartlarının oluşturulmasında ve proje verilerinin bağlı birimler tarafından kolaylıkla erişimini sağlayacak tek bir proje dosyasında toplanmasında muhteşem çözümler sağlar. Companion by Minitab; takım üyelerinin el ile hazırladıkları birçok rapor, form, analitik hesaplar gibi proje dokümanlarını, soft ortamda kolay ve planlı şekilde hazırlar, toplar ve dağıtır.
Companion by Minitab’ın özelliklerini ve sürekli iyileştirme araçlarını kullanarak tüm projelerinizi güvenli, merkezi ve global şekilde takip edebilirsiniz.
Proje Yol Haritaları
Proje Yol Haritaları, kuruluşunuzdaki projelerin yürütülmesini, başkalarıyla paylaşılmasını ve başarılı projelerine tekrarlanmasını kolaylaştırır.
İş Akışı
Projenin başlangıcından sonuçlanmasına kadar resmi onay süreçleri ve bildirimlerle proje önceliklerini belirleyin ve kaynakları etkin bir şekilde tahsis edin.
Gerçek Zamanlı Anahtar Performans Gösterge Tablosu(KPI)
Projenizdeki verileri çevrimiçi proje gösterge panosuna otomatik olarak gelir, böylece Anahtar Performans Göstergelerine gerçek zamanlı olarak her yerden ulaşabilirsiniz.
Minitab 19 ile Uyumlu Çalışma
Minitab İstatistik Yazılımından aldığınız çıktıyı Companion’a gönderin veya doğrudan Companion yol haritanıza bir Minitab projesi ekleyin; Projede yaptığınız güncellemeler, Companion projenizin içine kaydedilecektir.
Tek Proje Dosyasında Herşey
Projenizdeki tüm araç ve dokümanlar ile ilgili yönetimi, tek bir proje dosyasında kolayca paylaşabilir, düzenleyebilir ve arşiv çalışması yapabilirsiniz.
Veri Paylaşımı
Tüm proje boyunca size veri paylaşımında izin veren araçların tümleşik fonksiyonları ile hataları azaltabilir ve zamanınızı iyi kullanabilirsiniz.
Proje Sözleşmesi
Projenizin kapsamını tanımlayabilir ve ekip üyelerine görevler, kısıtlamalar ve detaylar hakkında gerekli bilgileri iletebilirsiniz.
Sunum Yöneticisi
Companion by Minitab ile geliştirdiklerinizi paylaşabilir ve doğrudan dinamik ve başarılı sunumlar hazırlayabilirsiniz..
DANIŞMAN
Projenizin ihtiyacı olan her adım için gerekli Uzman Rehberlik hizmeti alabilirsiniz. Kendi talimatlarınızı ekleyebilir veya danışmandan gerekli bilgileri edinebilirsiniz.
PROJE YÖNETİMİ
Proje yöneticiniz ile tüm dokümanlarınızı tek bir yerde toplayabilir ve yönetebilirsiniz.
SÜREÇ HARİTASI
Detaylı ve yüksek seviyede yapılandırabileceğiniz süreç haritalarınız sayesinde proseslerinizi daha da anlamlandıracak tüm aktiviteler arasındaki iletişimi kolaylıkla sağlayacaksınız. Her bir şekle değişkenleri atayarak bunu tüm araçlarınız için kullanabileceksiniz.
DEĞER AKIŞ ŞEMASI
Tüm süreçlerinizi tanımlayarak, geliştirmeye açık noktaları kolayca tespit edebilir ve gerekli iyileştirme araçlarını kullanabilirsiniz.
FİNANSAL ANALİZ
Projedeki tasarrufunuzu tahmin edebilir ve süreyi paraya çevirebilirsiniz.
FMEA
Ürün ya da süreçlerinizde meydana gelen aksaklık sebeplerini, bunların doğuracağı sonuçları kolaylıkla saptayabilir ve zararları aza indirmek ve yoketmek adına eylemlerinizi önceliklendirebilirsiniz.
PROJE RİSK DEĞERLENDİRMESİ
Potansiyel bir projenin başarılı bir şekilde zamanında tamamlanıp tamamlanmadığını değerlendirebilirsiniz.
KONTROL PLANI
Projenizin sağlayacağı tüm faydaları ve iyileştirmeleri izleyip kontrol edebileceğiniz bir dokümana sahip olabilirsiniz.
PAYDAŞ ANALİZİ
Projeniz üzerinde etkilerine göre paydaşlarınızı gruplandırabilir ve ilgili tüm atamaların kolaylığını keşfedebilirsiniz.
SIPOC ANALİZİ
Projenin ölçme aşamasında, ekibinizin sürecin tüm unsurlarını görmelerini sağlayıp, kapsamını belirledikten sonra temel faaliyetleri tanımlayabilirsiniz. Gereksiz detayları önleyerek süreç haritanızı şekillendirebilirsiniz.
Companion by Minitab Proje Yönetimi ve Yalın Altı Sigma araçları yazılımının kapsam bakımından “Masaüstü” ve “Full” versiyon olmak üzere iki farklı Lisans seçeneği bulunmaktadır. Full Versiyon, Masaüstü yazılımı + Web aplikasyonu kısmını kapsamaktadır. Web kısmında Dinamik bir Gösterge Panosu(Dashboard), Üzerinde çalıştığınız Projelerinizi görmenizi sağlayan bir İş Akışı(Workflow) menüsü, projelerinizi sakladığınız bir Veri Havuzu(Repository) ve bunların dışında daha birçok ek özellik bulunmaktadır.
Roadmaps™(Yol Haritaları)
Gösterge Panosu(Dashboard)
İş Akışı(Workflow)
Depolama(Repository)
Tasarım Merkezi(Design Center)
Lisans Portalı(License Portal)
Tüm kullanıcılar için roller belirleyin: Yönetici, Veri Mimarı, Kullanıcı, Lisans Yöneticisi.
Lisanslama ve Fiyat teklifleriyle ilgili bilgi almak için minitab@inovadanismanlik.com.tr adresine mail atarak veya 0312 210 13 44’ ü arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Companion by Minitab proje yönetimi ve Yalın Altı Sigma araçları yazılımının lisans seçenekleri kullanım süresine göre “YILLIK” ve “SINIRSIZ” olmak üzere aşağıdaki gibidir:
YILLIK Lisanslar
Çok kullanıcılı lisans (Multi User License – MUL)
SINIRSIZ Lisanslar
Tek kullanıcılı lisans (Single User License – SUL)
Çok kullanıcılı lisans (Perpetual Simultaneous License – PSL)